fredag den 3. juli 2015

Den meningsløse bog.

Inspireret af Liv gik jeg på Amazon og fandt denne bog. Hun har en lidt anden udgave, og hele hendes familie deltager. Da jeg ikke har noget familie boende, så vil jeg bare lade den ligge fremme, og så kan det være besøgende vil tage del i den. Ellers må jeg selv bruge den til at slå tiden ihjel med ;)
Tjek dem ud på Amazon, der er mange sjove og forskellige :)


Her går det godt, til trods for at jeg er stoppet i mit vikariat, som jeg elskede. Det gode er, at jeg helt bestemt har fundet min rette hylde, og så kan jeg jo bare håbe at jeg får lov at komme tilbage igen en dag.
Nu hvor jeg så går hjemme igen, kan det jo være at min forsvundne hæklelyst kommer tilbage, men jeg tager det stille og roligt. Jeg må hellere lade være med at presse noget frem.
Nu skal jeg have en lur, og er der nogen der gider hente nogle chips til mig???

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for dig, at du har fundet den rette hylde.
    Mon ikke, at hæklelysten melder sig igen.

    Rigtig god sommer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Anja vi kan håbe ;)
      God sommer til dig også :)

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at følge med i din Pointless Book. Forventer jo virkelig kreative og mega indlæg - men det gør jeg altid hos dig og er aldrig blevet skuffet :o)
    Hvis jeg kommer forbi en dag, lover jeg at arbejde med din bog.
    Kh. Liv
    ps. troede i øvrigt at du stod i kø ude foran SportMaster lige nu?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe du ikke forventer dem ofte er det okay :D
      Der var udsolgt, de var jo revet væk ;)

      Slet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)