torsdag den 28. januar 2016

I'm back

Jeg er tilbage.
Der har været meget stille på min blog længe, og det tænker jeg at det skal der laves om på nu.
Min blog kommer fremover nok til at tage en lille drejning, for det gør mit liv også.
Det er sådan at der er en mand der er så heldig at han er blevet min kæreste. Det var faktisk en veninde der fandt ham i byen til mig, så let er det for mig ;) 
Nå men vi er nu blevet enige om at jeg skal flytte ud til ham, så jeg har opsagt min lejlighed og vi glæder os meget. Jeg gør i hvert fald.
Den største drejning ved det, er selvfølgelig at jeg skal bo sammen med en mand igen, derudover skal jeg bo så langt ude på en ø at der dårlig er tlf signal. Der er dog wifi. Og en bro ind til fastlandet.
Derfor er jeg også nødt til at få min første bil, og betale vægtafgift, forsikringer og alt sådan noget voksent noget.
Hvem skulle have troet, da jeg for snart 4 år siden, grædende forlod mit elskede København, at jeg skulle ende derude hvor man bliver tynd, fordi man ikke lige kan køre i 7/11 og købe chokolade???
Ja han er sød, og god ved mig, så det er selvfølgelig en af grundene til det, derudover ved jeg ikke om jeg er ved at blive gammel. Men jeg kan godt lide roen, i ved sådan at man kan høre stilheden.
Jeg kan også godt lide at man kan sidde på toilettet og kigge ud på nogle køer.
Derudover tilbød kæresten selv at jeg jo kan få ekstra værelset som krea rum, what's not to like??
Det skyldes måske at han har set hvor meget jeg kan rode, når først jeg går igang med at krealere, nyt ord?!
Så han er gået igang med at male de 70'er brune skabslåger der er derinde, sorte med en kraftig glans.
Min stribede sofa er der også plads til derinde.
Så det bliver min lille hule, til når jeg har brug for lidt alene tid. Han kan heldigvis godt lide at gå og rode i haven/værkstedet eller med biler over hos genboen.
Så fremover kommer min blog til at handle om livet på landet, og de krea ting jeg får lavet på mit krea værelse :)
Håber i er med på den, og tjek så lige de sko jeg skal til at vandre rundt i til hverdag:


8 kommentarer:

  1. Tillykke med alt det nye i dit liv! Spændende at læse om hvor meget er der sket, og ja, det bliver sikkert en stor forandring at kigge på køerne gennem vinduet... ;) Håber at du falder godt til og finder dig i den nye rolle! Dejligt at kæresten tænker på din fritidsinteresse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Elene, sagde at han kunne score mange krea kvinder med sådan et tilbud om eget krea værelse :D
      Og så skal jeg op og købe din nye hæklebog i dag, jeg må se om jeg ikke kan få sat skub i det hækleri igen. Jeg har ikke hæklet i over 1 år, så måske to nye hæklebøger kunne give mig lidt inspiration og hæklelyst igen.

      Slet
  2. Så cool Majbrit. Hvor er det bare dejligt at høre. Du skal være ø-bo! Altså med bro. Men ø-bo! Nåja, altså du bor jo så godt nok på en ø i forvejen ... nåmn så skal du være lill-ø-bo! glæder mig til at følge med, nu du *host-host* er tilbage i Blogville. Kh. Liv

    ps. her bor en anden én jo i et skab ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må være passé med det instagram altså ;)
      Øen ligger tæt på Svendborg, det tager kun 15 min ca at køre derind. Her bor 7000 mennesker ca, 7001 når jeg flytter hertil så ;)
      Bor du i et skab???

      Slet
    2. http://pladstilverden.blogspot.dk/2015/04/jeg-er-flyttet.html

      Slet
  3. Hvor er det dejligt at læse, at du er tilbage! Tillykke med kærligheden!

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)