onsdag den 1. juni 2016

Sten, sten og atter sten.

Jeg elsker sten, altså rå sten fra naturen af. Selvfølgelig er glaserede sten også dejlige at røre ved, men de andre er bare pænere at kigge på. Jeg har derfor ,naturligvis, for ikke at blive kriminel, undersøgt hvordan det foreligger i forhold med at samle sten på stranden. Og det må man godt, i en enkel pose, så længe du kan bære den selv. Nu er det ikke fordi jeg slæber sten med hjem fra stranden, på en løftevogn, men jeg har fundet nogle enkelte. Og dem maler jeg på ovre i min lille hytte (jeg må ikke male indenfor), og jeg har så også lakeret nogle sten og limet disse små fætre på. Jeg synes de er så søde, og så lyser de i mørke. De er sat til salg i min amio butik som du finder HER .


Derudover går livet på landet strålende..Jeg nyder det, der er masser af spændende ting jeg kan lave, og masser af plads i forhold til den 2 værelses jeg kommer fra. Og jeg nyder at jeg ikke skal slæbe pepsi max op på 3. sal længere. De skal bare rulles ind i huset ;)

2 kommentarer:

  1. Virkelig sød idé :-)
    De er super søde og fine.
    Fortsæt med at nyde landlivet :-)

    SvarSlet
  2. De er vildt søde!

    Jeg bliver glad for at læse, at det går godt på landet <3

    SvarSlet

Jeg elsker når læserne skriver en hilsen, så kan man ligesom se, at der rent faktisk er nogen der læser min blog :)